Mitt liv

tisdag 1 mars 2011

Jag älskar behandlingen

Hemma från behandlingen igen. Ja, den börjar verkligen fungera. Jag är mer fokuserad nu och jag har även börjat lägga känslor som jag inte behöver känna åt sidan. Det känns så rätt och det gör så att jag kan hantera relationerna bättre. Jag tror att jag kommer bli bra en dag.

Simon är redan på väg hem. Hans träning blev inställd och det är tur för mig för jag vill verkligen ner i stan och handla lite även om jag sagt att jag inte ska göra det förens jag gått ner minst 3 kg till. Men men... nu får det bli såhär. Men sen ska jag lämna pojken i stan och dra till gymmet så han får väl åka hem så länge antar jag. För jag vill inte skippa träningen nu när jag varit borta från den så länge, men vill inte heller lämna honom när han väl kommit hit tidigare. Men äsch, jag överlever. Det handlar ju bara om lite mer än en timme så.

Har börjat läsa en ny bok nu. Tröttnade lite på att bara läsa Björn Ranelids. Hjärnan fastnar liksom lite när man gör det. Så nu läser jag en bok av Erlend Loe som heter "Gör vad du vill" och den är svinkul men halvt sorlig.


Ojojoj, nu blev det stressigt. Ska tydligen ta bussen om 20 minuter så nu måste jag sluta skriva här och äta upp mina nudlar.

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. Det glädjer mig att det känns bättre hjärtat! Och boken du läser är toppen :)

    /Syster

    SvaraRadera