Mitt liv

tisdag 15 mars 2011

Jag ska gästblogga

Idag blir det till att gästblogga på R:s blogg och det ser jag fram emot. Jag har aldrig gjort detta för så är lite nervös men om hon inte gillar det så går det ju att ta bort. 
För övrigt så är det bara till att säga till om du vill gästblogga hos mig. Här får du skriva om vad som helst, ingen censur.


Ikväll kommer Simon igen och jag saknar honom så mycket. Vill bara att han ska vara här nu.
Har märkt att mina inlägg är rätt enformiga och tror även att jag skrivit detta för, men säg vad ni vill läsa om så jag inte tråkar ut er. Jag har redan förlorat en massa läsare och vill inte förlora fler nu. Jag vet att jag kan vara dålig på att uppdatera ibland men jag försöker skriva så ofta som möjligt. 

Behandlingen gick bra idag. Känner att det börjar ta sig nu. Jag börjar inse små saker som det har hjälpt mig med och det uppskattas enormt. 



Jag lämnar er läsare idag med glada ord för nu ska jag och träna.


Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar