Mitt liv

fredag 18 mars 2011

Sömntuta

Godmorgon alla. Missade behandlingen idag för att jag sov så gott. Första gången jag sovit ensam i en lägenhet en hel natt och det gick faktiskt förvånansvärt bra, bortsätt från att jag då försov mig.
Idag ska jag hem till mamma, byta kläder, fika med Nathan (antagligen) och sen träna. Efter det så drar jag hem och gör mig i ordning för att sen åka till Simons mamma och vara där tills imorgon. Myspys!
Så det är inte säkert att jag skriver mer idag men annars så får ni nöja er med bara dessa få ord och en godmorgon bild på mig smo jag tog precis. Men fin är den inte!


Over'n'Out

3 kommentarer:

  1. vad skönt att du sov så gott ensam!

    hade på mig en mumintröja till din ära idag, men får ta den någon annan gång också ;o).

    hoppas du får en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Nawe, du är så söt Elina

    SvaraRadera
  3. åh tack så mkt för din kommentar <3 den värmde. kram på dig!

    SvaraRadera