Mitt liv

onsdag 9 mars 2011

Dagens händelser och lite till

Det finns så mycket att säga om idag, så många punkter som borde tas upp. Nu gör jag en lista...
1. Jag och Simon ska flytta ihop, och det gläder mig mer än vad det gläder honom. Han säger att det inte blir så stor skillnad mer än att det blir bara han och jag. Men men, jag är glad som fan i alla fall och längtar jättemycket.
2. Har varit och handlat med Anna idag. Film, klänning och en ny jättefin giraff.
3. Mamma har klippt mig. Bara topparna men det känns så sjukt jävla kort i alla fall. Och nu måste jag snart bleka det igen för min hårfärg är hemsk nu när den gått ur.
4. Jag tränade cardio lite extra idag och nu är jag jätteutmattad i benen.
5. Jag saknar Jonna som in i helvete. Varför skulle hon flytta till Karlskrona. Jag vet ju inte hur jag ska klara mig utan våra samtal med kaffe och cigg. Jag behöver henne!



Gud, vad detta inläggen innehåller många svordomar.
Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar