Mitt liv

torsdag 3 mars 2011

Nu ska jag sova

Tjejen i lyxfällan hade tydligen MS. Det är faktiskt en sjukdom som skrämmer mig just för att man inte vet så mycket om den. 

Pratade precis med Simon och berättade om min insikt när det gäller livet, även om hur mycket jag faktiskt har börjat älska träningen. Shit, vad är det med mig idag. Jag är bara så energisk och positiv. Inte alls likt mig. I LIKE IT!

Men trött är jag trots allt och jag har även ont i huvudet. Funderar på att gå och lägga mig snart och försöka sova för att få en massa sömn inatt. En zolpidem och en mjuk säng med två täcken för att det ska bli extra varmt. Det låter som en bra sak. Nu längtar jag efter sömnen för jag känner på mig att jag snart kommer få för mig att jag inte förtjänar att må bra och då kommer jag dra ner mig själv genom att påminna mig om saker som jag verkligen inte vill veta av. Måste sova innan ångesten återkommer för detta har fan varit en riktigt bra dag.

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. Kämpa på Lisa, du är en riktigt stark tjej! <3

    SvaraRadera