Mitt liv

måndag 7 mars 2011

Men jag saknar faktiskt henne

Funderar på att hoppa in i duschen och ta en fin Simon med mig. Träningen gick inte jättebra idag då jag bara tänkte på Emma hela tiden och det kändes verkligen som att allt kunde rasa när som helst. Nej, jag säger inte att min livslust försvann, bara glädjen, ett litet tag. Det är inte den där jobbiga saknaden jag har, den jag inte kan reglera. Jag saknar henne inte som att jag aldrig mer får träffa henne, trots att det är sant, utan mer som att jag gärna hade tagit en fika med henne idag eller bara umgåtts med henne. Men nu går det inte och jag måste leva vidare för jag vet att det är vad hon hade velat. Men ja, så träningen gick inte jättebra. Jag gjorde det jag skulle när det gällde musklerna men cardion efteråt blev mesig. Nej, jag har inte dåligt samvete för det. Jag tar igen det imorgon och äter bara mindre idag istället. Så idag har jag ätit, under hela dagen, 4 mackor och en portion pasta med falukorv och ikväll ska jag nog ta mig en frukt med. NomNom! 
Nej, nu pojknappar jag Simon in i vattenstrålarna. 

 R.I.P


Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar