Mitt liv

torsdag 17 mars 2011

Pyssel och stök i nya lägenheten

Har fixat i ordning lite i nya lägenheten. Pappa har varit här idag så vi har kunnat gå genom vad han ska ha med sig och vad som ska packas ner i lådor och ställas i källaren/skåpet. Han gav oss klartecken till att flytta in idag om vi så ville så jag har börjat att ställa i ordning allt så som jag vill ha det och så får Simon och jag gå genom allt och se hur han vill ha det med. Men han bryr sig mycket mindre än vad jag gör.
Min cam är för övrigt här så nu kan jag ta en massa bilder vilket var svårt innan eftersom den inte fungerade på min dator utan bara mammas. Men på pappas fungerar den så nu har jag tagit en massa bilder och tänkte visa dem för er här. Hoppas fan att ni ser att jag har gått ner i vikt även om det bara är på ansiktet.







Jag vill även tacka Vikki för att hon ville gästblogga hos mig och jag hoppas att det även gjorde henne gott att hon fick få ut sina ord till fler än bara hennes närmsta.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar