Mitt liv

måndag 14 mars 2011

Det där strecket

Nu stryker vi ett sträck över den ångesten som tryckt på och tar ett nytt steg mot livet som jag faktiskt ser fram emot. All planering om flytten får mig att hoppas på bättre tider och det känns fortfarande som att behandlingen fungerar trots bakslag. Det är okej att få återfall, så länge jag inte går tillbaka helt utan fortsätter att kämpa för ett friskt liv.

Idag blir det träning igen. Har längtat hela helgen efter det. Jag älskar verkligen att träna. Mår så bra, trots att jag är så fruktansvärt utmattad i kroppen. Och sen ska jag se om jag kan städa lite när jag kommer hem och sova tidigt. Tidigare så älskade jag att vara uppe länge på natten och bara ligga och kolla tv men jag har verkligen lärt mig att uppskatta att sova när man ska sova. Allt känns bättre dagen efter!

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar