Mitt liv

tisdag 8 mars 2011

Antagligen sambo snart

Åh ja, nu ska jag ta och berätta en god nyhet för er. Om bara Simons mamma går med på att ge honom pengar så han kan köpa mat så blir han och jag sambos den 25/3. Vi tar i så fall över pappas lägenhet och det känns så rätt. Visst, pappas möbler kommer stanna och jag kommer inte sätta upp tavlor men man kan göra det till sitt, tillsammans, Simon och jag, med ljusstakar, filtar, kuddar osv. Och eftersom att Simons mamma gick med på att betala hans mat när jag bodde hos Vicky så tror jag inte att det blir något problem nu eftersom de inte har skett någonting speciellt med deras ekonomi vad jag vet. Så imorgon får jag svar på om jag och Simon ska flytta ihop och då blir det adressändring och allt. Åh, jag längtar efter svaret.
Och imorgon så ska jag till socialen klockan 10.00 och berätta för dem att jag inte vill ha hjälp med boende osv. Det hade jag tänkt göra redan innan jag fick detta beskedet med tanke på att situationen hemma har blivit bättre både från min och mammas sida men nu puttade detta över mig till en 100% säkerhet. Skönt att känna så för en gångs skull. 



Förresten så har jag snöat in mig helt på denna låten och älskar den som fan trots att det inte alls är den sortens musik jag lyssnar på. Hatar sådana datorljud som dem kallar musik. Jag vill ha gitarr, trummor, bas osv.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar