Mitt liv

måndag 14 mars 2011

Mitt värde?

Jag ville bara tala om för er hur mycket jag längtar efter att jag ska få lägga mig och sova. Jävlar, jag är ju så trött! Sen så glömde jag ju säga innan att jag nu drar ner på alkoholen rätt rejält. Inga mer fyllor för Teos del, nejnej. Nu blir det till att ta hand om sin kropp och själ. Jag ska värdera mig själv mer nu även om det kommer bli med tvång och obehag till en början. Så på fredag ska jag och Simon till hans mamma och sen på lördagen när Simon sover hos sin pappa så ska jag istället ha min pappas lägenhet och bara ta hand om mig själv. Varmt skumbad, tända ljus, bra bok och bra filmer. Jag måste ju lära mig att sova ensam utan någon hem tillslut. Lika bra att börja på lördag.

Jag har även glömt säga fredagens citat till er. Nathan skrattade som fan när jag sa det.
Jag: Jag älskar ekot i huvudet efter att man gäspat!

Men just nu så ska jag lägga mig och läsa Linda Skugges ena bok lite och sen ska jag sova. Imorgon är det nya tag på behandlingen och det gillas starkt från denna tjejen.

Over'n'Out

1 kommentar: