Mitt liv

torsdag 3 mars 2011

Förkärlek

Nyduschad efter tärningen. Har insett att jag nog har en liten förkärlek till rullband. Tidigare så hatade jag dem men idag insåg jag att det ger bra kondition, förbränner kalorier och inte att det inte alls är så jobbigt som jag tidigare tyckt så länge man inte tittar på klockan hela tiden. Nu vill jag egentligen bara tillbaka till gymmet och träna mer men då orkar jag säkert inte träna imorgon och det vill jag ju. 

Förresten så har jag glömt att berätta för er att jag bytt kontaktperson på behandlingen. Jag har gått från J till P. Allt kom som en chock och detta var för typ två veckor sen. Jag sitter på läkarens rum för att få mediciner och då sa J att han skulle sluta dagen efter, bara sådär. Jag gillade faktiskt J jättemycket. Han var så lätt att prata med och sa så vettiga saker. Visst, P säger också vettiga saker men jag får en sån obehaglig känsla i kroppen så fort hon är nära och jag kan verkligen inte öppna mig för henne. 

Nu funderar jag på att äta en macka eller nått och sen lägga mig och kolla på lyxfällan. Jag gillar nog inte den serien egentligen. Tidigare tittade jag på den för att det inte gick någonting annat och idag ska jag se det bara för att få reda på vilken sjukdom hon har fäör det säger dem såklart inte i reklamen. 

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar