Mitt liv

tisdag 15 mars 2011

Var det värt det?

Seriöst, mina fötter gör ju så ont. Rullband i all ära men blåsorna man får under fötterna om man går fort på dem i bara tygskor är inte nådiga. Är det värt det? Jo, faktiskt!
Idag innan jag tog tåget från behandlingen så åt jag lite choklad. Tydligen så innehöll det hela 515 kcal. Var det värt det? Bara 20 minuters njutning? Nej! Snacka om ångest när jag såg det. Så jag bestämde mig att i alla fall förbränna det på gymmet eftersom jag bara körde cardio idag. 585 kcal på rullband och cykling. Jag tycker faktiskt att jag ska klappa mig själv på axeln nu. Ja, det gör jag. Jag är lite stolt över mig själv. Sen är det kanske inte så mycket för er andra men för mig är det och jag är så trött på att jämföra mig med alla er som är bättre, starkare, vackrare. Jag är också bra. Hör ni det? JAG ÄR BRA!!! Ni trycker säkert inte att jag är dålig men mina ögon ser saker som inte ni visar.

1 kommentar:

  1. Alexandra Eljin15 mars 2011 kl. 22:19

    jag tycker det var bra gjort! När jag tränar brukar jag bara göra av med ca 300 kalorier och det är jobbigt nog:P så bra jobbat Lisa!!
    Du verkar må mycket bättre nu, jag är glad för din skull!
    Hälsningar Alex

    SvaraRadera