Mitt liv

måndag 30 maj 2011

Sluta överäta ditt fetto

Jag orkar verkligen inte se ut såhär mer. Jag glömmer träningen, glömmer att jag inte får äta onyttigt. Försöker verkligen minnas men efter uppehållet jag hade så kommer det inte in helt igen. Nu måste jag fan gå ner i vikt för jag orkar inte mer. Jag står verkligen inte ut med allt jävla fett över hela fucking kroppen. Jag måste sluta överäta, jag måste äta mindre, jag måste träna mer. 

Jag vill bara bli tjockare av en anledning. Jag vet inte varför men jag kan inte sluta tänka på att ha en bebis i magen. Det bara känns som att jag borde försöka bli gravid nu och jag vet inte varför. Jag ser folk i min ålder med barn hela tiden nu. Det är precis som om dem hemsöker mig. Jag vill verkligen verkligen ha ett barn. Kan det vara så att kroppen känner sig mer redo nu än innan och därför kallar den för att den känner av någonting alls om att jag kan bli mamma som den inte hade någon aning om förr? Man har ju läst om att personer med svår ångest inte kan få barn och nu när min har dämpats lite och jag minskat på medicinerna så jag nästan inte tar några alls så kanske kroppen reagerar sjukt starkt på att jag faktiskt är psykiskt redo för att bli gravid.

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. hej lisa...detär synd att du inte vet hur fin och bra person du är

    SvaraRadera