Mitt liv

måndag 16 maj 2011

Hemma hos pappa

Nu är jag tatuerad och mätt. Sitter hos pappa med Syster, hennes sambo gick precis efter ett bra avsnitt NCIS och jag ska snart hoppa in i duschen för att klockan kommer att vara för mycket när jag kommer hem.

Jag är så trött på min huvudvärk. Har haft den 3 veckor i sträck nu och vet inte riktigt om jag orkar med den mer. Det hjälper inte att sova (när jag väl kan göra det) utan den hänger i sig hela dagarna. Panodil och alvedon fungerar inte heller. Hjälp!

Ikväll blir det musik och läsa Scar Tissue. Jag längtar!

Saknar Simon som in i helvete. tatuerade även in ett hjärta på handen som symboliserar honom och nu kan jag kanske äntligen skilja på höger och vänster utan att sträcka fram handen.

Bilder på tatueringarna kommer sen när jag är hemma.

Over'n'Out

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig kväll mitt hjärteguld :-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Har läst din blogg ett tag och kan säga att jag känner igen mig en hel del i dig.
    Har haft ett självskadebeteende, det var inte på långa vägar lika långt gånget som ditt.
    Känner igen dig när du skriver om hur viktig Simon är för din överlevnad.
    Även jag kämpar med övervikten. Allt man vill är att den ska försvinna men sen börjar en ny nedåt svacka och de kilon som man svettats bort är helt plötsligt där igen.
    Jag ska inte säga att jag vet hur du känner men jag kan förstå de tankar och känslor som du skriver om.

    You go girl!

    SvaraRadera