Mitt liv

onsdag 4 maj 2011

Jag vill ge upp

Hur fan kan man inte sätta ett lösenord på sin blogg här på denna sidan? Det finns personer som jag inte vill ska kunna läsa vad jag skriver. 

Har tagit en Lergigan och väntar på att den ska verka. Allt blev bara så svårt, allt gick emot mig. Just nu orkar jag inte leva (nej pappa, ring inte mig) och jag vill bara ge upp. Planerna för de närmaste dagarna gick åt helvete och jag vet inte ens om jag kan åka och träffa Simon imorgon. Har kanske inte plats i väskan, kanske inte har pengar, kanske har ett liv att leva. Jag vet att ni inte förstår, men det behöver ni inte heller. 
Köpte en present till älsklingen idag. Han ska få den redan imorgon och sen ska ha få den andra på sin födelsedag. 

Jag vill verkligen inte bo kvar i denna stan mer. För många ansikten jag inte vill se, för många röster jag känner igen som skriker efter mig, ord som sårar. Jag vill bort, vill inte behöva titta mig bakom ryggen vart jag än går. Jag vill kunna gå ut utan att vara rädd. Jag vill lämna denna stad. Någon som kan betala en lägenhet till mig i Lund?

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar