Mitt liv

tisdag 3 maj 2011

Verkligen sjukt

Snart blir det åka av till Lund för att möta min kontaktperson E och prata lite mer om behandlingen som kommer börja i augusti. Simon åker idag till sin pappa och kommer hem på fredag igen sen så vet vi inte om det varar i två eller tre veckor. Hemskt att jag ska behöva vara utan honom så mycket, verkligen sjukt. Men jag åker dit på torsdagarna så det blir bara fyra nätter utan honom. Jag vet att det låter patetiskt för er, att jag ska må dåligt för att vara utan min pojkvän den lilla stunden. Men för mig är det en evighet då jag inte varit utan honom mer än två nätter på raken tidigare. Nu blir det det dubbla. Jag vill verkligen inte. Ena sidan av mig vill sätta mig ner på knä och be honom att stanna hos mig, gråta floder och säga att jag inte kan andas utan honom. Den andra sidan vill att han ska åka för att han ska få lite pengar, det ser bättre ut för af och det är nog bra för vårt förhållande.

Så ikväll ska jag fråga Jonna om hon vill följa med mig till Tycho och ta en läsk. Saknar henne lite sådär mycket. 
Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar