Mitt liv

torsdag 5 maj 2011

Snart åker jag

Om mindre än två timmar åker jag till Simons pappa. Vi bestämde oss igår för att träffas i alla fall trots att pengarna inte riktigt räcker till. Men imorgon kommer vi hem igen och det är skönt för då slipper jag förstöra mina axlar med för tung packning. 

Jag har seriöst sovit 11.5 timmar inatt och nu är jag hur trött som helst. Det går ju faktiskt att sova för mycket.

Jag är så sjukt godissugen. Vill bara kränga godis och mina cookies. Jag vill gå ner i vikt, mer, och därför ska jag inte äta det. Men jag vill, åh ja, jag vill verkligen. 

Förresten så skrev jag lite på boken igår. Jag kom på det först nu. Kommer inte ihåg så mycket av vad jag skrev om men minns att jag var nöjd. Jag var jättetrött men kunde inte sluta så det är nog därför jag inte minns. 

Men nu ska jag gå och fixa lite mat och sen ska jag packa.
Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar