Mitt liv

onsdag 25 maj 2011

En jävla fest

Jag längtar så tills fredag. Det händer en massa saker då. Först så får jag pengar och då ska jag shoppa. Sjukt kul! Sen så ska vi till systemet, jag och Simon, för att köpa dricka inför kvällens firande. Vi firar en massa saker. Att jag inte tagit ett enda bloss på någon drog på ett år, att Snoddas antagligen försvinner från Vicky, att jag och Simon har varit tillsammans i 9 månader, att Vickys kompis från Stockholm som hon aldrig träffat men snackat med på internet i 9 år kommer ner. En jävla fest med andra ord. 

Tänkte egentligen träna idag men eftersom jag varit på gymmet tre dagar i streck nu och ska dit imorgon och på fredag med så kanske jag ska vila lite. Dessutom har jag sjukt ont i foten. Kan vara sprickan som är tillbaka. 

Imorgon blir det första riktiga mötet (alltså det som kommer efter inskrivningen) hos min nya terapeut, en arbetsterapeut som jag typ ska sitta och rita med bara. Vi får väl se hur det går. 

Men nu ska jag titta lite på Biggest Loser UK och bli sporrad. 

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar