Mitt liv

måndag 28 februari 2011

Förlåt för min frånvaro

Förlåt för att jag inte skrivit på länge, jag vet inte varför men först så glömde jag bort det och sen så har jag bara försökt undvika det pga mitt dåliga samvete. Men ju mer jag gick utan att skriva ju sämre samvete fick jag så nu skriver jag igen och det känns bra. 
Har varit sjuk i en vecka typ och det sög som fan. Ingen träning och en massa glass, så jag har nog lagt på mig två kg igen. Dock ska dem försvinna fortare än dem gjorde första gången. Jag började träna idag igen. Andningen var inte som den skulle men lite träning blev det i alla fall. 

Behandlingen fungerar faktiskt ibland, saker är ibland lite lättare nu och det känns underbart. Jag vet att jag verkligen fått en sjukdomsinsikt, och även det har hjälpt mig mycket. 

Det finns så mycket som jag hade velat berätta för er. Om tex min glädje av att vara kompis med Nathan igen. Och nej, ni får inte säga till mig att det är en dum idé för vi har pratat om vad som hände och båda har växt upp nu. Och nej, jag tror inte heller att vi kommer få det vi en gång hade och det vill jag inte heller. Den sortens vänskap är inte hälsosam. Så nu pratar vi bara ibland och har träffats två gånger sen bråken. 
Jag vill även berätta för er att min och Simons katt Mumin har växt upp och i stort sätt växt i sina öron. Han är så söt!
Sen så firade jag och Simon ett halvår tillsammans igår. Jag älskar honom som ingen annan!

Gud vad tråkigt att jag bara sitter och rabblar men det kändes som att jag behövde uppdatera lite för er. Jag skriver mer senare ikväll eller imorgon för nu måste jag ut och röka. 
Förresten så är det helt sjukt att jag redan är trött. Klockan är liksom bara tio i tio och jag sov ändå bra förra natten. Jag vet inte vad som händer med mig. Kanske börjar jag få in rutiner. 
Men men...

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar