Mitt liv

fredag 11 februari 2011

Jag bara förstör

Jag mår verkligen inte bra idag. Ena sidan av mig vill åka hem till Simon och umgås med hans familj ikväll men sen kommer min jävla insida och bara skriker att det inte är rätt. Jag vet inte vad det är, vill men tror inte att jag klarar av det. Jag kommer bryta ihop där, jag vet det. Och jag behöver inte fler sår på min kropp, orkar inte med smärtan mer. Vad ska jag göra? Egentligen vill jag bara säga till Simon att jag vill stanna i Landskrona och bara festa, men jag vågar inte. Han kommer bli sur på mig då, lämna mig och sen är jag förlorad. Åh, jävla känsla! 
Jag vill bara festa, släppa loss och bara glömma allt som har med övermäktiga känslor att göra. Vill träffa nytt folk, vara social bland okända, slippa tala artigt och inte behöva bete mig som jag egentligen ska. Hade detta varit i början på vårat förhållande så hade jag inte haft några problem med att säga nej. Men nu känner jag ju hans familj och borde vara trygg där. Nej, jag är inte trygg. 

Så, nu har jag pratat med Simon. Han ska ringa sin mamma nu. Jag är bara så rädd för att hon ska bli jätte sur på mig för att jag förstör deras familjemiddag men jag klarar verkligen inte av det. 
Simon förstod i alla fall. Han är för snäll mot mig. Jag förtjänar inte honom.

Over'n'Out

3 kommentarer:

  1. Dom borde förstå dig, jag finns här vänne om du behöver snacka <3 och du är visst värd han!

    SvaraRadera
  2. simons familj är en mycket förstående grupp speciellt lena,du förstör inget. synd att du har all den smärtan du har,hade varit trevligt att träffa dig ikväll men du ska lyssna på ditt inre och vad som är bäst för dig. det är så man kommer på stigen mot att bli frisk.
    take care <3 //monica

    SvaraRadera
  3. Monica: Jo, jag vet att dem är förstående men jag känner mig ändå så jävla elak och trög som inte klarar av en grej som denna. Det känns som en bagatell men jag kan bara inte.
    Jag hade också tyckt att det hade varit jättekul att träffa dig igen. Men en annan dag gumman. Och ha nu så kul ikväll.
    Kram

    SvaraRadera