Mitt liv

fredag 4 februari 2011

Synd!

Ikväll sover jag hos Simon. Det ska bli jättemysigt. Ska även mysa med vår lilla Mumin då. Har inte sätt honom på en månad eller något så han är säkert jättestor nu.

Idag har jag det inte riktigt lika svårt. Men med tanke på att jag fick fyra återfall igår så är det inte konstigt att jag fortfarande är helt skakig och att det hänger en stor skam över mig.

Jag ska snart ta mig ner till apoteket för att köpa min Stilnoct och sen ska jag och handla lite godis för jag använder denna fredagen som veckans synddag. Måste få unna mig någonting ibland. 
För första gången ska jag berätta för alla vad jag vägde förr och vad jag väger nu. Jag skäms fortfarande men jag kämpar på och vet att jag kommer nå 64 kg tillslut. I början av november vägde jag 115 kg, den andra januari när jag gav mig fan på att gå ner i vikt så vägde jag 110 kg och nu väger jag 101 kg. Jag är inte stolt över min vikt men jag är stolt över det jag har förlorat av den. Det är ändå 9 kg på en månad. Lätt värt en klapp på axeln. 

Nu ska jag göra mig i ordning och kila ner till stan. Hoppas att inte Simon tränar idag för om han inte gör det får jag träffa honom flera timmar tidigare. Jag saknar honom så mycket och behöver hans lycka.

Over'n'Out


2 kommentarer: