Mitt liv

onsdag 10 augusti 2011

Sobril

Jag vill få öka dosen Sobril. Just nu får jag bara ta en per dag och tar jag fler så slutar dem att skriva ut dem till mig. De tycker att jag ska ta Lergigan om jag behöver mer mot min oro. Men Lergiganen funkar inte och min ångest är nu för stark, för ofta. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar och jag funderar på om inte en till kanske vore bäst. Pratade med Simon om det för en månad sen typ men jag vågade inte vara utan honom och hade saker inplannerade så dum som jag var stannade jag ute här i den onda verkligheten.
Just nu gör allting bara ont och jag vet inte varför. Världen snurrar och golvet sjunker under fötterna på mig. Jag får för mig att Simon pratar med mig hela tiden fast än han sitter tyst i soffan. Det är någonting som inte stämmer här.
Jag behöver mer Sobril!

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. kan berätta för dig (har själv borderline så ja vet va ja snackar om) du har säkert hört att borderliners missbrukar, vilket du gör just nu me sobrilen, den bittra sanningen o jag vet att med vet, är att du måste sluta, o dricka vin cider öl sprit kan du bara se till att lägga ner, d finns nedtrappningsprogram som funkar för sobrilen o det kommer suga men d hjälper o fungerar! helt ärligt så ger sobrilen dig ångest. d kommer du förstå när du kommit dit ja kommit. ja säger dig sanningen o ja vet du har säkert 1000 argument som motbevisar men ja e inte intresserad för ja vet!

    SvaraRadera