Mitt liv

måndag 8 augusti 2011

Får inte slappna av

Har klarat mig ganska bra med inte fullt så mycket ångest idag. Jag håller mig sysselsatt hela tiden, slappnar inte av en sekund. Om jag inte tänker så känner jag inte heller och det är skönt för jag har knappt hunnit tänka idag. Diskade idag igen, handlade, krukade om Äggvard, var hos Jonna, umgicks med Vicky, tränade (ja, för första gången på evigheter och jag vet redan om att jag suger), ringde tandläkaren och ja... jag kan rabbla upp så mycket mer men det orkar jag inte.
Nu börjar den överflödiga energin avta och jag funderar på att krypa ner i soffan med älsklingen och sen låta tröttheten komma så jag får sova och sen får träna igen. Funderar på ett riktigt hårt och långt träningspass imorgon.
Oj! Jag kom precis på att jag ska till psyk imorgon. Vilken tur! Så det får bli träning efter det för sen vid 18 så ska jag och Vicky äta fiskgratäng. Det enda jobbiga är att imorgon ska Simon sova borta, för första gången på över en månad. Usch... jag måste lära mig att vara med mig själv.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar