Mitt liv

måndag 15 augusti 2011

Avslutningssamtal

Idag blir det avslutningssamtal på öppenvården här i Landskrona och imorgon ska jag tillbaka till Kioskgatan i Lund och ha samtal med E och börja min behandling. Hoppas att den börjar snart för jag klarar inte mer. Och dessutom måste jag prata med en läkare om mediciner. Behöver stämningsstabiliserande och jag måste få någonting mot all sorg. Är ledsen nästan hela tiden och jag orkar inte. Jag är så nära att ge upp nu. Behöver antidepressiva som man inte går upp i vikt av och inte fluxetin för dem hade en väldigt dålig biverkning på mig.


Jag måste diska och det suger! Jag vill bara ligga i sängen och titta på serier och filmer. Ge upp!

Over'n'Out

2 kommentarer:

  1. Skickar en kärlekskorg till dig, med: rosor(för att de luktar gott och är vackra), kattungar(för att de är så tramsiga, söta och sprängfyllda med kärlek), chocklad(endorfiner och är helt enkelt smaskens), men framför allt de gladaste tankar jag kan komma på och vetskapen om att jag tänker på dig <3

    SvaraRadera
  2. Svar: WOHO!:D Följa med till oi the weekend?:)

    SvaraRadera