Mitt liv

söndag 7 augusti 2011

Ett jävla pendlande

Igår varierade humöret hela dagen. Det var en dag full av värdelöstänkande, lycka och extrem sorg plus ångest. Glömde ta tabletterna och föll tillbaka i det vanliga mönstret med rakblad. Kom upp igen, var relativt okej och Simon gjorde mig så glad med allt det mysiga han gav mig från sitt hjärta. Efter ett tag föll jag igen och ännu en tripp med blodet invaderade mig. Efter det var jag rätt stabil och vi stack ut. Alkohol (i rätt mängd denna gången) och en massa skratt på Tycho, det är underbart. Och sen äta en glass.... FY!
Eftersom att kvällen var bra så var ju såklart natten tvungen att fyllas med mardrömmar om mormor och gamla "vänner". Usch!

Men nu ska jag äta frukost med min älskling för jag tror att han har slutat spela nu och sen ska jag leta DVD-hylla på blocket.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar