Mitt liv

onsdag 17 augusti 2011

Jag vill inte ljuga mer

Denna jävla ångesten äter ju upp mig. Jag orkar inte. Är trött på att ljuga för folk och säga att jag mår bra hela tiden. Men vad fan ska jag svara då? Ska jag säga att det är skit hela tiden, att det känns som att världen rasar över mig och att livet är värdelöst? Gör jag inte bara alla som kämpar för mig besvikna då?
Jag har börjat säga att det är hanterbart. Jag ljuger då inte men säger inte att det är åt helvete.



Simon ligger och sover så sött på soffan. Han var uppe och lekte med Sherlock tidigt i morse och nu somnade han. Får väl väcka honom eftersom vi sa att vi skulle titta lite på Skins. Jag mår så mycket bättre av den serien. Jag känner mig inte lika ensam när jag ser den och sen är jag lite kär i Effie. Hon är den vackraste någonsin (efter Simon då såklart). Så den vackraste tjejen.
JAG HADE KUNNAT GE ALLT FÖR ATT FÅ SE UT SOM HENNE!!!


Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar