Mitt liv

tisdag 9 augusti 2011

Bråk och packa ihop

 
Jag flyttar ut min pappa från hans lägenhet och det känns lagom knepigt. Har även bråkat med Simon idag. Vi bråkade om hans jobbsökande och ekonomin och det verkar som att han i alla fall försöker att förstå mig lika och jag gör faktiskt det samma även om han inte tror det.


Vicky var över på middag idag. Fiskgratäng med enorma mängder sallad. Mums! Och sen har jag varit duktig och tränat idag igen hur tungt det än var i musklerna. Men nu har jag ont, så imorgon vilar jag och ska bara cykla en timme istället. Funderar på att cykla till Häljarp och tillbaka. Man kan ju titta på hästar där och det kanske kan vara lite lugnande.


På måndag skrivs jag ut från öppenvården i Landskrona igen och slipper den tråkiga arbetsterapin. Dock är det synd för jag gillar verkligen M och hon lyssnar verkligen, har bra svar på alla mina frågor och verkar verkligen förstå. Det är inte många där som gör det.
Jag flyttas istället tillbaka till DBT:n i Lund och får börja kämpa rejält igen. I månadsskiftet börjar allt och jag vet inte om jag är helt redo för att bli frisk.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar