Mitt liv

torsdag 18 augusti 2011

Ny blogg... igen!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag har skaffat mig en ny blogg och slutar att skriva här. Anledningen är den att jag är trött på att mina föräldrar ska skadas för att jag berättar hur jag egentligen mår här och att dem sen ska ringa mig och vara helt oroliga och fråga om någonting speciellt har hänt. Hade någonting speciellt hänt så hade jag nog sagt till, och om jag inte hade gjort det så kanske jag inte vill prata med just dem om det. Jag vet att dem mest bara är oroliga för att jag ska gå och hålla inne på all sorg, ångest och ilska, men jag har faktiskt slutat med det.
Så eftersom att man inte kan ha lösenord här på blogspot, som jag annars tycker väldigt mycket om, så var jag tvungen att byta blogg. Så nu hittar ni mig på http://ladyborderline.bloggplatsen.se/ och vill ni ha lösenord så skriv en kommentar här med er mailadress i om jag inte har er på facebook, daywies eller någon annan liknande sida. Skriv då bara att ni vill ha lösenordet så får ni det. Och om ni inte har något av det och inte vill skriva ut eran mail så skriv i ett mail till mig på ladyborderline@hotmail.com så får ni det så fort jag kollat min mail vilket görs i alla fall minst en gång per dag.

Over'n'Out

2 kommentarer:

  1. Jag hittade precis din blogg och skulle väldigt gärna få följa den nya.
    (myylindstrom@hotmail.se)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle mer än gärna vilja ha lösenordet till din nya blogg! Är en nybliven läsare.

    jessa_persika@hotmail.com

    SvaraRadera