Mitt liv

onsdag 29 juni 2011

Du är mitt allt

Simon!
Jag vill att du ska veta att jag andas tack vare dig. Du kom in i mitt liv och lyfte upp mig ur den aska jag levde i. Jag är dig evigt tacksam och jag älskar dig mer än någonting annat. Det känns dock som att jag borde ge dig mer än bara mitt hjärta. Så därför, här älskling... ta mitt liv, min själ och allt annat jag äger. Jag stannar med dig för alltid så länge du vill det med.
Du är det vackraste, mest underbara!
Jag tycker synd om dig för att du har fallit för en person som mig och jag ber om ursäkt för alla gånger jag gjort dig orolig. Jag önskar att jag hade kunnat ändra på mig. Inte för min skull, verkligen inte, men för din. Du fick mig till att vilja bli en människa och inte bara det monster som jag alltid varit.
Tack för att du fått mig till att känna mig lite mindre värdelös och misslyckad.
Du är mitt allt. Jag älskar dig!




 
Over'n'Out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar