Mitt liv

torsdag 23 juni 2011

Jag är ett fetto

Jag är fet. FETFETFET! Har gått upp i vikt igen. Men jag förstår inte. Jag har gått ner en centimeter i midjemått och jag har inte gått upp på benen, rumpan, armarna eller ansiktet heller. Simon och hans mamma tror att det beror på muskler och vätska... och så kanske det beror lite på att jag hade ätit massa innan jag vägde mig. Men skit samma... jag har ändå gått upp 4.1 kg enligt vågen så nu måste jag träna mer igen. Ska se om jag hinner lite imorgon innan midsommarfirandet.

För övrigt, för er som inte vet, så fyllde jag år i tisdags. Jag hade en underbar födelsedag. Jag tror faktiskt att det var den bästa än så länge. Massa god mat på olika ställen och träffade alla medlemmar i familjen och såklart var Simon med mig hela tiden. Helt perfekt!

Har läst ut att älska som en porrstjärna nu och läser för tillfället "Så dumt!" av Mia Törnblom som handlar om hur hon tar sig ur sitt heroinberoende. Började på den igår kväll och har redan läst mer än halva. Lätt läst eller? Ja!

Over'n'Out

2 kommentarer:

  1. sprit är fullt av kalorier i. Sluta dricka och ät sunt så rättar allting till sig. kaffe är inte i heller bra.

    SvaraRadera
  2. Jag vet mycket väl om att sprit innehåller massa kalorier men har lyckats gå ner i vikt trots mycket alkohol.
    Kaffe är visst det bra. Kaffe är mycket bra för ämnesomsättningen sålänge man dricker det svart

    SvaraRadera