Mitt liv

måndag 27 juni 2011

Jag kanske borde skära?

Mina tankar leker kull med varandra och det känns som att jag tävlar mot mig själv. Det är inte mina ord jag hör i mitt huvud. Rösten säger att jag har fula armar, för lite ärr. Jag måste ha fler! Rösten är min men vem äger dessa ord och meningar. Det värsta är att jag tror dem så nu vet jag inte om jag ska skära eller ej. I så fall så skär jag inte för att jag mår dåligt, även om jag gör det med. Jag vill ha vackra armar!

Tio månader med Simon idag men han lämnade mig ensam i lägenheten tills imorgon. Det känns inte helt rätt. Men men, får väl äta maten som jag tänkte laga åt oss men som han inte ville ha och bara nöja mig med det kanske.

NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!!!

Over'n'Out

2 kommentarer:

  1. Dina armar har fått nog, döda rösten i ditt huvud!! <3 dig gumman min // Vikki

    SvaraRadera
  2. Neeeeeeeeeeeeeeej du kan ALDRIG NÅGONSIN I HELA UNIVERSUM få nog med ärr. IT'S NEEEEEEEEVER ENOUGHHHHHHHHH JA E LEZZEN JA VILL GRÅTA JA VILL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

    jävla emo.

    SvaraRadera