Mitt liv

tisdag 14 juni 2011

Nostalgi

Sitter och lyssnar på låtar jag inte hört på flera år och drömmer mig tillbaka till då jag mådde som sämst men hade det som bäst. Det var på den tiden jag la alla mina ansvar åt sidan och slutade bry mig om vad folk sa till mig om mina problem. Jag hade kunnat ge allt för att ta mig tillbaka i tiden till typ 2008 om jag bara fick ta Simon med mig.
På tal om gamla tider så var Aaron här idag. Har inte träffat den lilla ängeln på två år, och jag säger bara, fy fan vad man kan sakna en människas närhet. Tyvärr så var jag lika nere som vanligt, och nej, jag trodde inte att allt skulle bli bättre för en dag av att träffa honom. Men jag kände mig så tråkig och tyst. Jag försökte i alla fall skratta åt småsaker och gjorde mitt bästa.



Nej, nu lägger jag mig i sängen och försvinner in i min bok tills det är sovdag.
Förresten, Simon... jag älskar dig så fruktansvärt mycket!

Over'n'Out

1 kommentar: