Mitt liv

måndag 13 juni 2011

Thinspiration

Har läst ut "Scar Tissue" nu... äntligen! Den är seg som fan att läsa och det är mest bara samma sak hela tiden efter det att han blivit 18 eller någonting liknande.
Så nu läser jag Jenna Jamesons "Att älska som en porrstjärna" och den är så sjukt mycket bättre. Dessutom så är den fylld av bilder på henne och eftersom att jag tycker att hon är så sjukt snygg så är det väldigt bra thinspiration.

Idag blir det ner till Maddes med Vicky (och antagligen Martin) och sen till gymmet för att förlora mig själv i endorfinerna lite. Boken får följa med mig och även  musiken. Nu hoppas jag på det bästa.

Förresten så fungerar Sobrilen hur bra som helst och det är skönt. Har inte alls lika mycket ångest längre. Eller jo, det har jag ju säkert för jag känner att den finns där någonstans... den kommer bara inte fram och hoppar på mig, hugger mig i ryggen och det är bra.

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar