Mitt liv

söndag 26 juni 2011

Jag har gått ner igen

Jag sa ju att jag skulle svara på frågorna i detta inlägget men det blir inte så då jag bara fått en fråga. Tar det i något annat inlägg.

För övrigt så vägde jag mig idag igen eftersom jag fått en våg av mamma. Jag har gått ner 2,5 kg seb i torsdags. Jag sa till Simon att jag trodde att det skulle gå fort att gå ner det som jag har gått upp just för att jag gick upp så snabbt. Och jag hade rätt. Tre dagar och, som sagt var, 2,5 kg lättare igen. Skönt som fan.

Idag kommer Nathan över lite snabbt och sen kommer Simon hem igen. Tror att jag ska ner till gymmet också för längtar lite.
Jag har också läst ut min bok "Så dumt!". Det gjorde jag igår. Den var väl helt okej. Inte alls så miserabel och hemsk. Hon skriver på ett rätt så roligt sätt och inte så mycket om att ta droger utan mer om att ta sig ur det och alla konsekvensera av det. Och nu så läser jag "Den dagen min dotter blev galen" av Michael Greenberg. Den är dock hemsk! Det är en pappa som skriver om när hans 15 åriga dotter Sally får en akut psykos och hur allting förändras med slutenvård osv. Sjukt bra och även sann.

Jag klarade av någonting igår. Jag bröt ihop av sorg. Jag saknade Emma så mycket så jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa ut ur min kropp och lämna mig för att ta sig till henne. Men jag klarade av det. Utan rakblad, överdoseringar eller ringa en massa människor. Istället så rev jag sönder några papperbitar och pratade med personerna som jag var med. Lite stolt får jag väl vara? Eller?

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar