Mitt liv

söndag 3 juli 2011

Jag tar kanske en paus nu

Har kämpat extremt de senaste tre veckorna med gymmet och maten. Intervallträning på löpbandet både idag och igår och mina ben värker som aldrig förr. Men jag ska bli smal. JAG SKA FAN BLI SMAL!

Det är kaos i mitt huvud, i mitt hjärta. Jag känner allt och tänker för mycket. Funderar på att ta en paus och har pratat med Simon om det. Inte en paus från honom men en från allt detta. Han accepterade det. Jag älskar att han förstår, eller i alla fall försöker.



Många skär sig för att de är rädda för att tappa kontrollen över sitt liv. Jag vill inget hellre än att släppa kontrollen ett litet tag, gå tillbaka till förr. Förr fanns bara smärta, inget pendlande. Jag visste inte vad lycka var och kunde därför inte längta efter den. Det var underbarat!

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna ha kontroll när det gäller min viktminskning, såklart. Hetsätning är ju brist på kontroll. Men annars känner jag som dig, tänk vad skönt att bara SLÄPPA LOSS och sluta bry sig och överanalysera precis allting. Sånt sitter i djupt och sånt förstör.

    SvaraRadera