Mitt liv

måndag 24 januari 2011

Myspyshelg

Så, nu är jag hemma efter att ha lånad pappas lägenhet med Simon sen i fredags. Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen men behövde verkligen kvalitetstid med älsklingen. Nu vill jag bara att både jag och Simon ska ha en fast inkomst så vi kan flytta ihop i någon mysig liten två. Vi har pratat om det hela helgen och det har bara känts så rätt. 

I fredags, på natten bröt jag ihop totalt. Jag hade haft jätteroligt och mått bra hela dagen efter det att jag kom hem från S:t Lars och det gick bara inte. Jag orkade inte må bra mer. Sprang mot badrummet för att skada mig men Simon slet upp dörren och satte sig på golvet med mig, tröstade mig, kramade mig. Jag skäms över att säga att jag hatar honom för det, men jag är ändå glad att han stoppade mig. Jag vill inte skada mig mer ju.
Så jag har inga nya sår på kroppen men ont i alla fall. Öm i hela kroppen efter träning och på fredag lär det vara ännu värre för nu den 27:e, på torsdag, så börjar jag träna på gym. Fy fan vad jag längtar. 


Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar