Mitt liv

fredag 21 januari 2011

Behandlingen

Sminket är på, shaken är i magen så nu ska jag bara fixa håret och sen bär det av till behandlingen i Lund. Mår inte alls bra, nervös och har ångest. Skakar både på insidan och utsidan. Det känns som att jag ska dö. Hjälp mig! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här. Vill kunna andas som de flesta andra, utan problem.
Har skadat mig igen, bara för att ens kunna ta mig dit. Det känns sjukt att jag ska behöva ta till skärandet för att åka till ett ställe som ska hjälpa mig mot det. Men dem sa att det var rätt vanligt och att man arbetar bort det.
Det som skrämmer mig med just resan dit är ju alla människorna på tåget och bussarna. Det skrämmer mig inte om jag inte redan har ångest men nu är jag livrädd.
Simon, kom och rädda mig med dina kramar <3


Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar