Mitt liv

torsdag 27 januari 2011

Ingen träning men längtar

Jag som skulle börja träna idag. Nu är jag bitter! Glömde att kortet måste aktiveras först så det får bli imorgon istället. Jag ska träna med Elin då och jag längtar så mycket. Imorgon kommer nog bli en bra dag. Först städa, sen träna och sen efter jag gjort mig i ordning så ska jag möta Simon på stationen och handla dricka till kvällen. Kvällen ska spenderas med Elin och älskling för att sen åka ner till Tycho och festa. Sjukt kul! Vill ha imorgon idag. 

Jag och Simon firar fem månader idag. Det känns så sjukt att tiden gått så fort. Jag älskar honom så fruktansvärt mycket. Vill leva med honom för alltid. Så nej, fem månader är inte så mycket egentligen. 

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. Ha en kul fredag min goe tös och krama om pågavaskern :-)Älskar dig!

    SvaraRadera