Mitt liv

fredag 28 januari 2011

Glädjerus

Första träningspasset avklarat. Okej, inte hela. Jag fick panik när det kom in folk så det blev bara en timme. Men jag tränade hårt. Så hårt så jag till och med fick en stor våt fläck på ryggen och det krävs mycket för att jag ska svettas alls. Jag gillar inte att duscha och byta om i allmänna omklädningsrum så jag gör som så många andra och duschar hemma. Har dock med mig våtservetter att torka av mig med så att jag inte luktar så illa. Men det var så hemskt att ta sig hem när jag var helt röd i ansiktet. Såg ju ut som en enorm tomat. Men men, vad gör man inte för att få må bra. Och nu är min kropp full av endorfiner och jag känner mig glad, och stolt med för den delen. 


Ikväll så blir det mys med alkohol hos underbara, söta, vackra Emma och såklart Andy med. Vi blir några stycken och jag ser verkligen fram emot detta. Simon ska ha på sig skjorta och väst. Han är makalöst fin i vanliga fall men jag hittar inga ord till att förklara hans utseende när han har detta på sig. Min älskade!
Så jag har lånat kameran av Syster för att memorera denna kvällen mer konkret. Nya bilder behövs och min kamera är sönder. Tack Syster!

Nej, nu skriker min kropp efter att få bli ren och mitt ansikte ber om att bli sminkat. Så jag får väl gå och göra mig i ordning nu. 

Förresten, bara tre dagar kvar tills behandlingen börjar helt nu. Längtar!

Over'n'Out
Jag bjuder på en gammal bild på mig...
För jag tycker att den är vacker och jag saknar mina piercingar i kinderna och även min mössa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar