Mitt liv

måndag 31 januari 2011

Behandling

Första dagen av behandlingen avklarad, men den var inte smärtfri direkt. Panikkänsla hela tiden och fick gå ut ur rummet två gånger under gruppsamtalen för att inte bryta ihop. Men, jag var kvar i byggnaden de timmarna jag skulle vara där och jag kommer åka dit imorgon också. Så idag blir det gymmet, vilket verkligen behövs för ångesten är stark. 
På behandlingen så snackade vi om inläggningar under lunchen. Jag är den enda som bara legat inne en gång, den enda som aldrig fått LPT på mig och den enda som inte legat inne i flera veckor. De tycker att det är sjukt att de inte försökt hjälpa mig mer vilket jag också tycker. Jag har bett om det så många gånger men de har tyckt att jag har varit för frisk för det. Antagligen inte!

Nu måste jag dra och träna innan jag bryter ihop.
Over'n'Out

1 kommentar:

  1. jag har inte heller haft LPT på mig, men det är inte de tre bokstäverna som avgör hur dåligt man mår eller inte. inläggningen är frivillig, men borderlinen är ytterst ofrivillig ;o/

    SvaraRadera