Mitt liv

måndag 4 april 2011

Behandlingen lider mot sitt slut

Jag har börjat förstå att behandlingen snart är över. Nästa fredag slutar jag där och då är det några veckor tills standard-DBTn börjar. Det skrämmer mig för jag är så rädd för att gå tillbaka till skadandet ifall jag inte är där. Kanske har jag bara slutat skada mig för att jag ska vara den duktiga flickan, kanske har jag slutat för att få dem att vara tysta och bara kunna avsluta behandlingen som jag ska och kanske har jag slutat för att jag verkligen ville. Jag vet faktiskt inte längre!

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat! Jag tycker att du har varit oerhört duktig. Du kämpar på med din behandling och du sliter på gymet. Vill bara veta att jag är oerhört stolt över att du kommit så här långt. Innerst inne i ditt hjärta så tror jag att du vill sluta skada dig. Du ska bara lära dig att leva utan det och inse att det tar tid. Men tid har vi.

    SvaraRadera