Mitt liv

måndag 11 april 2011

Böcker, tid och planeringar


Nu har min hand läkt lite så idag blir det fullt stå i. Först på schemat är träning, sen diska och städa (för det var ett tag sen) och sen blir det hemupgift och tv. Simon sover borta men jag ska se om jag hinner och orkar träffa en vän ett litet tag för jag har varit dålig på det på sista tiden med tanke på utmattningen. Efter fredag så blir det helt andra puckar. Mer tid till träning, vänner, pojkvän och böckerna. Ja, ni som inte vet det borde jag ju berätta det för. Jag läser nästan hela tiden. Kan inte låta bli. Måste läsa så fort jag inte pratar med någon eller skriver. Jag älskar mina böcker trots att dem inte är så jättebra. kioskromaner är det jag läser just nu i brist på annat så ni får jättegärna komma med boktips. Helst självbiografier eller rätt så miserabla böcker.

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. oj då har jag massor av tips på böcker till dig :D
    alla böcker av torey haiden (tror hon stavar sitt efternamn så)
    en bok som heter "packad" som handlar om ung alkholism
    "skadad" som handlar om en flicka som blir fosterhems placerad och det är fostermamman som skrivit boken.
    "pojken som kallades det"
    ja jag kan fortsätta i en oändlighet.
    det är bara att haffa mig på msn om du vill ha fler boktips så kan du få låna böcker av mig som jag kan ge till simon när han är hhär o ska hämta kristoffer för träning =)
    //monica

    SvaraRadera