Mitt liv

måndag 11 april 2011

Idioterna överträffar sig själva

Vad finns det egentligen för idioter här i världen. Jag sitter lugnt och tyst och läser min bok på bussen och fram till mig kommer en kille, som förmodligen ska hoppa av eftersom hans tjej (verkade det som i alla fall) stod i dörren och väntade, och så börjar han skrika "Vad fan glor du på? Va? Fetto? Vad är ditt problem? Vad glor du på?". Jag chockad som jag är tittar upp från min bok och lyfter på solglasögonen åt honom och frågar "Va?". Hans tjej kommer snabbt fram och tar tag i honom, kallar honom idiot och drar ut honom ur bussen. Hon såg nog att jag inte alls hade tittat på honom utan bara satt där och läste. Jag tycker synd om den tjejen. Hon måste ju ha skämts någonting så fruktansvärt.



Jag är så glad att jag har Simon. Jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan honom. Jag vet att många säger det men jag vet verkligen inte. Antagligen så hade jag legat på psyket igen och jag hade verkligen inte klarat av att ta mig igenom behandlingen. Gud vad jag älskar honom!

Over'n'Out

1 kommentar:

  1. Det går 13 på dussinet. Jag och Jamie mötte ett gäng som skulle på Bois. En av de kagiaste slet ner en GB-glace flagga från Kajos och trampade på den. Jag vet inte om han ville imponera eller skrämma. Patetiskt var det i alla fall. Kanske är det vi som av andra kallas knäppa som är de normala :-)
    Älskar dig!!! Hälsa goe goe Simon!
    Kram, pappa

    SvaraRadera