Mitt liv

söndag 10 april 2011

Två jävligt dåliga veckor

Så, ännu en gång var det en evighet sen jag skrev känns det som. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det men jag har varit nere i någon slags depp-svacka igen. Nu känns det dock lite bättre efter att mamma var här i fredags och pratade med mig.

Jag har aj-ont i båda händerna idag. Först så slant jag när jag rakade mig i fredags och råkade skära av halva nageln så nu är det disneyplåster på det fingret och sen på kvällen så bröt jag ihop lite efter ett bråk med Simon och om man då plusar på det med att jag har mått åt helvete i en, två veckor så slutade det med att jag brände mig om och om igen på handen med cigaretten. Så, nu har jag ont i båda händerna och känner mig lagom invalid.

Men idag blir det träning. Har varit dålig på det de senaste två veckorna nu när jag mått lite si sådär och har nog snarare gått upp än gått ner. Men nu är det nya tag och sen när behandlingen slutar, på fredag, så kan jag ju träna i stort sätt när jag vill och då ska jag även ta igen all tid som jag missat med vänner och familj. Jag kommer dock att öka träningen till 5-6 dagar i veckan. 4 dagar muskler och 1-2 med cardio. Nu jävlar skärper vi oss!

Over'n'Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar