Mitt liv

fredag 29 april 2011

Jag orkar fan inte

I wish you'd see it in my face
But I'm caught up in those long lost days
And how can I even make you see
When I don't even know me

Following my footsteps home
This time I'm walking all alone
Trying hard to be someone I don't even know




Även om ni säger att jag är sjuk så säger min hud en annan sak. Den säger att jag har kämpat tillräckligt länge för att få vinna. För under alla mina ärr ligger en kamp som jag förlorat och nu finns det snart ingenting mer än det förflutna.
Jag vill inte sluta skära mig för det är så mycket lättare att ha en konkret smärta. Jag säger inte att jag ska börja helt igen, jag säger bara att jag inte vill sluta. Men jag ska försöka, bara ni inte dömer mig om jag faller tillbaka eller blir samma flicka igen.
För jag orkar inte gå omkring och låtsas som att allt är bra. Det är det inte. Det är åt HELVETE! Men det är bara lättare att se era ansikten när jag tar på mig min leende mask. Förlåt mig för mina lögner!

Over'n'Out

3 kommentarer:

  1. För fan Lisa! Kämpa kämpa för den dagen du SLUTAR kämpa så finns det inget kvar. Ge dig inte, för dina vänner ger sig inte. Dina vänner finns där i vått och torrt (de sanna vännerna) Du har Simon, du har din familj, du har dina vänner...är inte de värda att kämpa för? Lisa du är ingen dålig människa med eller utan ärr/sår. Du har så många kärleksfulla människor runt omkring dig...ge inte upp för att du har ett bakslag, upp igen och fortsätt kämpa. Sådant här tar tid att övervinna...men att försöka vinna ensam är inte lätt. Försök vinna med och genom andra så kommer det bli lite lättare. Ensam är inte alltid starkast.
    Jag tror på dig Lisa!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket vem du nu än är <3

    SvaraRadera
  3. Så lite så!
    Tack själv <3

    SvaraRadera